De eerste dag together alone - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Deborah - WaarBenJij.nu De eerste dag together alone - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Deborah - WaarBenJij.nu

De eerste dag together alone

Door: Deborah Ciociola

Blijf op de hoogte en volg Deborah

23 Augustus 2014 | Hongarije, Boedapest

Hallo lieve mensen,

Hier even een kleine update voor de geïnteresseerden over hoe het mij hier vergaat in Boedapest.

Sinds gister is mijn avontuur dan echt begonnen. Nadat mijn ouders en mijn zusje me hebben gedropt in Boedapest, is de tijd aangebroken om de stad in mijn eentje te verkennen. Althans dat dacht ik...
Bij aankomst in het hostel ben ik vriendelijk geholpen door de hostel receptionist genaamd Peter (volgens twee Italianen hier heten alle receptionisten Peter haha). Peter is echt een schatje. Hij heeft mijn laptop vannacht met zijn leven bewaakt en mijn twee belachelijke zware koffers naar de derde verdieping getild.
Na nog geen vijf minuten hier te zijn, werd ik door Peter geïntroduceerd aan een ander meisje die hier, net als ik, alleen is en een kamer zoekt voor haar studietijd. Omdat ik een paar huis bezichtigingen op de planning had staan, heb ik haar uitgenodigd om te joinen. Tussen de bezichtigingen hebben we een drankje op een rooftop gedronken hier bij een bekende bar in Boedapest. Dit was echt fanatisch. Verder hebben we met twee lievige Braziliaanse jongens gechilled die we tegenkwamen bij the apartment search. Kortom, dag 1 was een goede dag.

Nu is dag 2 aangebroken. Ik slaap op een kamer met 9 andere meisjes waaronder een paar Slowaakse chicks die er van houden om vroeg wakker te worden blijkbaar en daarbij niet al te zachtjes doen. Verder wel prima geslapen. Op de planning vandaag staat nieuwe vrienden maken en nog meer kamer bekijken, dat ik ondertussen met m'n nieuwe vrienden ga doen. Een schizofreen is nooit alleen net als een verblijf in een hostel.

Tot de volgende reisverslag. Szia!

  • 23 Augustus 2014 - 13:38

    Maaike:

    Leuk om te lezen Deborah! Heb een mooie tijd daar! Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Deborah

Hoi, Ik ben Deborah en ik ga studeren in Budapest. Lekker puh. Doei.

Actief sinds 08 Aug. 2014
Verslag gelezen: 449
Totaal aantal bezoekers 2331

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Hallo Hongarije

Landen bezocht: